söndag 25 september 2011

Fynd & Besvikelse

Idag har jag fyndat ...var på Ikea och hittade vinhyllan till mitt kök.
Vi har "duvbo" i köksluckorna och hittade vinhyllan i ´"fyndhörnan".
Tog den direkt och gick mot kassan....295:- billigt tyckte jag...jo till min besvikelse när jag kom hem och fick jag se att "duvbo" hade utgått.
Ja så nu får jag åka tillbaka och beställa hem 3 lådfronter till.. pust!

Fast jag hittade ju massa andra saken oxå..det kommer senare...nu måste jag fortsätta i köket..

Ha en skön söndagskväll.

Kram                                                              

                                                                       

2 kommentarer:

  1. Åh då får vi dricka vin från vinhyllan nån gång framöver då....!! =)

    Oj bäst att beställa det som behövs nu då innan det försvinner!

    Fick meddelande nyss om att paketet med våra saker redan ligger på posten! =)

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Jaa det får ni hemskt gärna göra!
    Har hämtat paketet nu!

    Kramar!

    SvaraRadera